Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Nieuwjaarstag!


Hoii

Ik wilde graag een tag doen over het nieuwe jaar en ik kwam deze tegen! Sommige vragen heb ik iets veranderd of weggelaten en bij heel veel vragen wist ik niet echt een lang verhaal te verzinnen.


1. Wat is je favoriete eten op oud en nieuw? 
Ik houd heel erg van appelflappen, maar ik vind het ook altijd lekker om 's avonds met een cup a soupje tv te kijken!

2. Hoe vieren jullie oud en nieuw?
Wij zijn gewoon bij elkaar en we eten samen en spelen cluedo of een ander groot spel. 'S avonds kijken we met zijn allen tv en gaan we vuurwerk afsteken!

3. Wat is je favoriete oud en nieuw moment?
Het vuurwerk denk ik?

4. Wat zijn je goede voornemens?
Bepaalde cijfers ophalen en ik wil meer fruit eten. Ook wil ik meer geordend zijn.

5. Wat draag je met oud en nieuw?
Ik draag niet echt speciale andere kleding met oud en nieuw. Ik doe meestal wel iets warms aan omdat het 's avonds heel koud is.

6. Wat zijn gekke gewoonten die jou land heeft om het nieuwe jaar in te luiden?
Ik weet niet of andere landen dit ook doen, maar in Nederland doen heel veel mensen mee aan de nieuwjaarsduik!

7. Wie zijn voor jou belangrijk in het nieuwe jaar en wie wil je niet kwijtraken?
Mijn vrienden en familie denk ik! Die zijn toch wel het belangrijkst want bij hun voel ik me lekker in mijn vel en gelukkig.

8. Wat is je allergrootste nieuwjaarswens?
Ik wens voor iedereen een gelukkig en vredig nieuwjaar met vrienden, familie en iedereen van wie je houd!


Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om te lezen en ik wil jullie allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar wensen! Pas wel op met vuurwerk!

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten